hulyafatmadmr İkili test sonucum çıkmış ama grafik halinde göremiyorum. Sanırım hastaneden alabiliyorum. Değerlere bakıp değerlendirebilir misiniz? Sonucu benimkine yakın olanlar var mı? https://imgyukle.com/i/RgjK3N
tuzey hulyafatmadmr canim sonucun görünüşe göre iyi ve bebegin erkek olablr cinsiyetini öğrenince paylasrsan sevinirim😊
BusraAydogan14 hulyafatmadmr Canım benimde test sonucum 52ydi ve oğlum olacak pek inanmıyorum ben o cinsiyet muhabbetine 😊
hulyafatmadmr tuzey testi yaptırırken erkek dedi zaten doktor❤️ teşekkür ederim cevapladığınız için. Bir de neye göre iyi dediniz? Aslında netten bakıp karşılaştırdım bana göre de iyi ama sormak istedim yine de.
hulyafatmadmr Gokceylmazz beta hcg ikili testte 50nin altındaysa erkek üstündeyse kız diyolar tutanlar varmış😊
tuzey hulyafatmadmr kuzum bu çok kesin olmasada arkadaslarn dediği gbi bhcg degeri 50 den ne kadar yuksek olrsa kiz olur derler 50 ye yakin olrsa erkek
tuzey hulyafatmadmr bu pap mom yazan degerinize göre de dedm. cok yuksek cikanlarda risk oluyoms genelde