Turna20 ben de öyle karar verdim en iyisi bu galiba. Tekerlekleri filan iyi değilse pişman olurum üç dört yıl kullanacağı şey için birkaç yüz lirayı düşünmemek lazım. Anneannem hep üç kuruş fazlasını alın kızım boşuna daha pahalı değildir derdi Rahmetlik. Onu dinleyeceğim 🥰 sağolasın değerli düşüncelerin için Turna kuşum 😘😘😘 sen de olmasan kendi kendimesoru cevap yapacaktım 😂😂😂