Kızlar merhaba , ben 33. Haftama girdim dünden beri adet sancisi gibi sancılarım war bugun daha bir fazla . Bebekte biraz asagı inmiş hareketlerinded azalma war hareket edince de asağıya indiģini hssediyorm acaba yalancı sancilarim mi basladi , yalanci sancilardan ne kadar sure sonra dogum zamani geliyor tahminen yani 😥