Merhaba, 22 haftalık hamileyim. İkiz gebelik. Organ taramasında bebeklerden birinin akciğerinin fazla büyüdüğünü söyledi doktor. Doğunca ameliyat olması lazım dedi. Çok üzüldüm.böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba? Süreç içinde neler yaptınız? Cevap verirseniz çok mutlu olurum. Allah hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin inşallah...