Kizlar ben folik asitimi (regenesis max) her zaman kahvaltidan sonra aliyodum 11.30 gibi kesin almiş olurdum iki gundur ya akşam 8 de ya akşam 7 de icmek zorunda kaldim unuttugum icin 😑 normalde 24 saatte bir almak lazim ya benim bazen 24 saati geciyor 32 33 saati buluyo ama mutlaka gun bitmeden icmiş oluyorum. Bugun erken icsem folik asit fazlaligi olur mu yoksa aksam 8 i mi bekliyim icmek icin