shdshntrk benim bildiğim kadarıyla dolar üzerine fakat şöyle birşey alacağınız ürüne bağlı şimdi bebek arabası aldınız ve büyük ebat sonuçta bunlar yurt dışından geliyor ve gümrükten geçiyor gümrükten geçtiği zaman bazen sıkıntılar olabiliyor gümrük ödenmesi gerektiği zaman aldığınız ürün size kargo ücreti bazında baya pahalıya patlıyor yani yurt dışından Türkiye’ye kargo ücreti ödediğinizi düşünün ve bebek arabası alıyorsunuz bence riske girmeye değmez Türkiye de çok güzel ve uygun bebek arabaları mevcut yine siz bilirsiniz ben duyduğumu söyledim yoksa ufak tefek şeyler geliyor sıkıntı yok