hulya_1919 <a href="https://hizliresim.com/P7ZX89"><img src="https://i.hizliresim.com/P7ZX89.jpg"></a> Kızlar hamileyim yüzümde lekelenme oldu böyle belirtisi olan var mı kız bebeğemi işaret acaba
hulya_1919 Nuur2001 olmadı yüklenmedi kırmızı benek benek leke oldu resmen kaymak gibi suratım vardı :(((
Nuur2001 hulya_1919 bende yeni ilaca başladım benim de yüzümde kırmızı kırmızı şeyler çıktı acaba aynı mı lekeler 😕
Omerinzevcesi hulya_1919 Benimde oldu ne yazık ki küçük Küçük isilik gibi oldu ama bebeğim erkek cinsiyetle alakalı değil bence
hulya_1919 Nuur2001 bilmemki yükleyemedim Benek benek hiç çıkmazdı bende :(( kız bebeklerde olur diyolar doğruluk payı varmı bilmem
Bilgeninannesi Canım aynısı bende de oldu yani bi cildiyeciye görün mutlaka ama doğumdan sonra geçebilir. Ben kremimin içine kuşburnu yağı damlatarak sürdüm her gün 2 haftada ne leke kaldı ne kızarıklık. Nemlendirmediğin için olabilir mi?
Bilgeninannesi hulya_1919 ben de sabah akşam nemlendirdim canım galiba hamilelikte günde 1 kere nemlendirmek yeterli gelmiyor 🤷🏻♀️
Aleyy00 Doğumdan sonra yok oluyorlar merak etmw yüzüm sivilcelenmezkem hamilelikte suratımda boş yer kalmamıştı yüzüm resmen benek benek kararmıştı ama hepsi geçti doğum yaptığım gün yüzüm eski halindeydi
Aleyy00 Neslisahh erkek normalde erkek yüzü güzelleştirir derler yüzüm çok parlamıştı falan ama artmıştı sivilcelerim falan
Neslisahh Aleyy00 benm cinsiyetimizi çok çok merk ediyorum neden bilmiyorum öyle illa kız olsun illa erkek olsun gibi düşğncelerim yok hayırlı sağlıklı olsun tek duam o ama çokta merk ediyorum sanki bana yüzüm sarardı gibi geliyor bilmiyorum