Sevcanapaydin Evet yakınların tavsiyesi üzerine ben gidiyorum çok güler yüzlü,sıcak bir doktor.14.haftamda gitmiştim ilk daha sonraki kontrolüm için 2 sefer randevum iptal edildi acil ameliyatlarından dolayı ve 3.kez randevu için başka bir doktoru tercih etmek zorunda kaldım ama bir sonraki kontrolümde yine Nagihan hanımı seçeceğim.çok yoğun bir doktor tek sorun bu 😏