Canım folik asit bebeğinin gelişimi için Alman, gereken bir besin takviyesi hap içmekten korluyorsıçun anlıyorum fakat kendin için değil bundan sonra bebeğin için beslenmelisin fakat senin folik asit vaktin de geçmiş 12. Haftadan sonra bıraktırıyor doktorlar bebeğin beyni falan, geliştiği için keske alsaydın tabiki inşallah Bi sıkıntı olmaz ama alınca, da, daha iyi olur Allah, sağsalim kucağına almayı nasip etsin.
Nur_0108