Deletedmom404 Kızlar ilk defa böle bişeyle karşılaştım biraz panik oldum ya bu haftalarda pembemsi akıntı gelmesi normal mi doktoruma da sorucam ama merak ettim şimdi
Kezu17 Deletedmom404 hemen doktoruna haber ver. Benimde öyle olmuştu. Serum ve iğne yaptılar. İlaç kullandım. Pembe akıntı aktif kanamadan kaynaklı olabilir.
Arya92 Deletedmom404 enfeksiyon falan olabilir.doktorunu ara istersen.bende 23.haftada olmuştu vajinal muayene oldum enfeksiyon var dedi doktorum fitil kullandim
Deletedmom404 Arya92 ben devlete gidiyorum ya orda doktor numarası yok bende ama veriyorlar mı onuda bilmiyorum dün farkettim akıntıyı ama bugün olmadı mesela 😕 sürekli olması mı sıkıntı acaba