Beyzanurlina Yigitinannesi55 heryerim kırılıyo resmen vajınamde sol tarafu agrıyo kemikmidir nedir blmıyorum dunden beri orda bı agrı var dönerken zorlanıyorum geceleri yürürkende zorluyo yarın kontrol var bakalm sorcam doktora🥺
Yigitinannesi55 Beyzanurlina o ağrı bendede vardı işte doktor normal karşılıyoruz ama yinede bakalım açıklık varmı diye dedi açıklık çıkmadı ben 36 dan beri çekiyorum o ağrıyı dönerken gerçekten sıkıntı
tugbadm Yigitinannesi55 sanırım 😅ama ben çok yoruldum artık mide sorunu çoğaldı kemik ağrısı derken bakalım hayırlsı
Yigitinannesi55 tugbadm bende ama boşuna dememişler cennet annelerin ayakları altında diye 🥰 canım annelerimiz önce karnında sonrada bi ömür kalplerinde taşıyolar bizi kolay değil tabiki🥰
Nazo951 @Busern Evet belimden gelen sancılarım geçti zaten benim bel fıtığım da var muhtemelen bebek kanala yerleşirken oluşan baskıdan kaynaklandı. Ara ara alt tarafımda yani vajinada baskı oluyo o kadar
Busern Nazo951 kızlar ben bugün doğurdum tam 3 gün sancı çektim normal doğurdum hemende ayağa kalktım
SevincSaracc Nazo951 doğumunuz nasıl olacak normal mi sezeryan mı bel fıtığım var dedinizde benim de var normal doğuma çekiniyorum bu yüzden
Nazo951 @SevincSaracc Öncelikle Allah şifa versin. Doktorumla normal doğum diye konuştuk o sorun teşkil etmeyeceğini söyledi ama siz de kendi doktorunuzla ve fıtığınızın aşamasına göre değerlendirin muhakkak