GlUysal Üç gündür ishalim tutamınla derecede degıl ama meraklandım bısı mı var dıye dr sordum bı sıkıntı olurmu dıye sanmıyorum kötü olursan acile gidebilirsin yazmıs 😒
Dlktpl GlUysal gebelıgın ılk ıkı haftası sureklı ıshal olmustum bende ama gecmıstı tabı cok olursa su kaybedecegın ıcın sıkıntı yasayabılırsın oyuzden dr a gıdebılırsın
GlUysal Dlktpl 9 haftalık bebısım troid ilacı kullanıyorum sabah ac karnına artı folik asit kullanıyorum
TazeAnneyim Eğer kan ilacı kullanıyorsan olmuş olabilir ben şu an kullanıyorum ve aşırı ishal durumu var tabi ben 18 haftalığım