Anne1_ bende 28. Haftadayım ve yürüyemeyecek kadar ağrıyor.. bugün doktoruma gittim kalsiyum ve d vitamini seviyen düşmüştür dedi. Kalsiyum tablet verdi bu hfta geçmezse gebelikte geçici kemik problemleri oluyormuş fizik tedaviye yönlendirekmiş :( öyle ağrıyor ki ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum. Bana da çatı ağrısı demişlerdi ama doktor hiç öyle bişeyden bahsetmedi..