Mavi_ Balıkesir Şehir hastanesine giden anneler ve anne adayları var mı ? Doğumunu orda yapan memnun kalan ?
Mavi_ Elfida10 bende 29+1 deyim Nesrin kızılaslana gidiyorum memnunum şimdilik. Sen doğumunu şehir hastanesinde mi yapacaksn? Orda doğum veya sezeryan içim herhangi bir ücret alınıyor mu bir bilgin var mı ?
Elfida10 Mavi_ memnunum şimdilik. Yok alınmıyor canım son vakte kadar normal doğum için uğraşıyorlar zaten bi sıkıntın yoksa eğer
Mavi_ Elfida10 hm anladım canm. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah hastane doğum zamanı ilgildir. Korkuyorum endişelerim var hastane konusunda bakalım 🤷🏻♀️😂
Mavi_ Elfida10 ha birde bu renkli ultrason var profilinde şehir hastanesi renkli ultrason veriyor mu ? Şimdiye kadar hep siyah beyaz aldım ben hep ultrason kağıdını
Elfida10 Mavi_ iyidir iyidir hastanemiz ya ilgililer de gebe okuluna gidiyo musun gidersen yardımcı olurlar korkularını yenersin
Elfida10 Mavi_ renkli ultrasonu bilmiyorum canım ben başka bi şehirde özelde yaptırdım. Evet gidicem inşallah yeni yazıldım bende
Elfida10 Mavi_ kadın doğum polikliniğinin içinde zaten 1.kat kapısında gebelik okulu yazıyor ordan kayıt yaptırabilirsin canım ebeler kayıt yapıyor
Elfida10 denizadaalpp bi şansını dene derim canım iyice geç kalmadan bu zamana kadar nereye gidiyodun ki