Sizler bebeğinizi kaçıncı hafta hissettiniz Benim ilk gelebiliğim 19.haftam dün akşam İlk deda hissettim orda karın aşağısı Baloncuk patlar gibi ara ara Ne yapıyorsa artık orda :) yoksa banamı geliyor bebekmi hareket ediyor Kalp atışı gibimi desem baloncuk patlaması gibi mi desem ilk gebeliğim için bende tam anlamıyorum ama sizce nedir ?