Kızlar herkese merhaba, 11 haftalık hamileyim ve dun baya yogun bi şekilde kanamam oldu doktora gittik bebeğin iyi olduğunu ama kesenin üstünde çok az bi kanama alanı olduğunu söyledi ve aynı zamanda vajina girişinde de kanama oluşmuş. Böyle bi durum yasayıp atlatan var mı doktor kanama bitmemiş hala gelebilir dedi ve cok endişeliyim.. Dupbaston kullanıyorum bu arada