Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim öğretmenim çalışıyorum. 32. Haftam dolunca çıkıcam ama çıkışım verilmeyecek. Doğum izninde olduğum süre içinde sigortam yatıyor mu özel sektördeyim. Doğum iznim bitikteen sonra bir hafta işe gideceğim ve çıkışımı vereceğim işsizlik maaşı alabilirmiyim sizce