Arkadaşlar merhaba dünden beri kusma şikayetim var normal gebelik kusması değil yani ben kendimi biliyorum bi de ishal eklendi üstüne şuan doktoruma geldim ve sıra bekliyorum ameliyatta 🙁 Başına gelen var mı neler iyi geldi?Ben bebeğe bir şey olacak diye korkuyorum...