Benimcanimoglum_55 evet şu gelmeden nisan gelmeden sancı olur , adet ağrısı gibi ama onda sıcak su koyarsın falan geçer bu adet sancısı ve kramp gibi yani konusturtmuyo yatip kalkıp devindense gecmiyo kendisi belli aralıklarla gidip geliyo ve ağrı miktarı artıp süre kisaliyo şancı durunca hep o dakikada kalmak istiyorsunuz , ama korkmayin eğer nefes egzersizlerini yürüyüşleri vs ihmal etmezseniz çok daha kolay olur açılma beklerken gelen sancılarda ve doğumda ikinma ve nefesleri çok iyi çalışırsanız çokkk daha kolay ilk zaman bi daha asla diyorsunuz bu aciyi nasil unuturum diyorsunuz ama 3 ,4 gün sinra unutuluyor. Nefesleri ikinmayi öğrenmeyi sakın ihmal etmeyin , açılma tam olduğunda ağzınızı simmmsiki yumarak sadece bebeği itin iii gibi hiç bi ses çıkarmayın ağzınızdan ki güç kesilmesin ben bunlari bilmiyordum bilsem çok çok rahat ederdim