Kbra48 Kızım oluyormuş, 15 haftalığız, hiç isim düşünmedik; kızı olacaklar, olanlar isim önerisi alabilirmiyim? 🤗🤗
shdshntrk Kbra48 benimde kızım oluyor cinsiyeti belli olmadan önce erkek olursa Tuğrul kız olursa şuura kuracaktım ama eşime rüyasıNda İsra ismini söylemişler ve sonrada cinsiyeti öğrendik kızım olucakmış bebeğimin ismi İsra olucak ismiyle geldi meleğim 😍 İsra Mina Şuura isimlerini düşünebilirsin 😊
Gizem95 Dün kontrolümüz vardı 12. Haftadyız doktor kıza benziyor dedi bizede eğer kız olursa hem Eylül de evlendiğimiz hem de nasipse Eylül de kucağımza alacağımız için Eylül İkra olucak🤰🏽😍
Susamtanesii Arkadaşlar peygamber efendimizin yasakladığı isimleri koymayın bence geçen baktım bir kaç beğendim isim yasaklı
Kbra48 Allah hepimizin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤗🤗🤗 benimde şuan aklımda birkaç isim oluştu: Hüma, ekin, duru, öykü, melek 💞💞