38+5 e kadar hic acikligim ve dogru duzgun sancim yoktu. Arabanin lastigi patladi diye yarim saatlik yolu yuruyerek gidip döndum inat ettim neden bilmem. Gecesinde bir mide bulantisi,sanci derken doktora gittim ve 1 cm acilmam oldugunu soyledi.Denemekten zarar gelmez diye dusunuyorum. Catı muayenesi icin de o kadar sey yazilmis buraya ama hic soylendigi gibi degil,derin bi nefes alin siz verene kadar bitiyo zaten 😊 bosuna korkmusuz bunca zaman