Aysehatunn Kızlar günaydın rüyamda bebek emziriyordum kız bebek.rüya tabirine baktım bakmaz olaydım hamile kadın gebelikden kurtulur yazıyor gercerkten cok mutsuzum 😭 10 haftalık hamileyim
Happy46 Aysehatunn niye üzüldün bu kadar hepimiz rüyamızda bebek görüyoruz. O yorumu doğumu yakın olanlar için söylenmiştir.korkma bişey olmaz Allah’ın izni ile rüyaya çok kapılmamak lazım😊
meleknisa26 Aysehatunn rüya tabirlerine inanma canım bende çok görüyorum rüyamda bebek ama allaha çok şükür kızım sağlıklı 27+4üz bugün
setenay-92 Aysehatunn ben Aysehatunn bende senin haftalarında rüya gördüm erkek bebek dogurdum emzirdim ve ellerimde öldü. Suan 16 haftalığım kız bebek bekliyorum❤️ Canınızı sıkmayın internette çok bilgi kirliliği var.