Kuboos_00 Kızlar 34+1 1 deyim şuan sezeryan olcam ne zaman gün verirler bir bilgim yok aydınlatırmısınız
Kuboos_00 Deletedmom0026 normalde haftaya kontrole gitmem gerek ama biraz daha mi beklemeliyim bilmiyorum
Gulanelis Kuboos_00 Bende de var vajinismus hala tam anlamiyla olmuyor ama gebeyim cok sukur ama ben normal cok istiyorum hayirlisi olsn canım benim
Deletedmom0026 Kuboos_00 yok canim sen normal kontrolune git, dogumuda sor ama hersy yolundami kacinci haftada alirsinz flan diye. Bazilari konusmak istemiyor esim izin alicak ona gore flan dersin