Arkadaşlar ben kıyafet alışverişine başladım baya da bişey aldım ama çok merak ediyorum sizler hangi aydan kaçar takım alıyorsunuz yenidoğan kıyafetlerinde genelde tulum mu ikili takım mı tercih ediyorsunuz bir de yaz bebeği 0-3aylık kıyafet alırken kısa kol alıyo musunuz sizce en çok hangi kıyafetler çok kullanılır ha bir de erkek bebek bekleyen anneler erkek bebek sıcagı sevmez derler bu doğru muuu😍😍