32+1 im cumartesi gecesi adet sancısı gibi bel ve karın ağrısı çektim bi saat boyunca her 4 dk da bir sancı geldi. Bekledim bi saatin sonunda geçti sancım bugün Dr randevum var bakalım ne diyecek.. Belki doğum hazırlığıdır bu sancılar ama eğer devam ederse muhakkak gidin hastaneye