sumosgoksu Kızlar ben bu ay 2 gün gecikmeli adet oldum bugün son günüm ama bazı belirtilerden dolayı test yaptım silik çıktı başına gelen var mı
ecemtmr sumosgoksu ne gibi belirtilerin oldu kuzu atsana testi bir bakalım bizde ay hadi inşallah üstüne görmüşsündür :)
Blackkcat sumosgoksu canım bazen 3-5gün gecikmeli reglilerde bilmeden kimyasal yaşıyo olabiliyoruz,daha önceden test yapmışmıydın bilmiyorum gerçi,en yakın zamanda sanada nasip olsun inşallh💙
Gizoss Bende bildiğiniz adet oldum 6. Gündr biter adetim ama artmaya başladı bende şüphelenip test yapmıştım
Gizoss ecemtmr hep göğüslerim şişer ekstra bi belirtim olması bulantım hiç yoktu. Adetin uzamasından anladm ben :) şuan 13 haftalığız
sumosgoksu ecemtmr canım sık idrara çıkma bide halsizlik dün bayılcak gibi oldum ondan şüphelendim ama testle ilgili çok hüsran oldu bilemedim
BusraAydogan14 Canım eğer öyle bi durum varsa gebelikte olan hiç bir kanama normal değil bi doktora git istersen emin ol.