Emelyrgnc Haftadayım su an hastaneye kontrole geldım bebegım dort kıloyu gecık su an hıc acılmam yok cocuk kanalda bıle değil o yuzden bekledıkce kılo alıyor dıye sezeryan olacagım buyuk ıhtımal dua edın 🙏