Deletedmom6 Tazeanne0134 Aynen öyle ben ztn kendimi düşünmesem kim düşünür kim bakarki başkasına muhtaç kalmayı hiç sevmiyorum. O yüzden inanıyorum ki bu sa geçer
Tazeanne0134 Deletedmom6 kesinlikle öyle canım en önemlisi biz anne olacaz Allah'ın izniyle daha ne olsun
Deletedmom6 Tazeanne0134 Aynen öyle valla annem hep der keşke bebeğin şimdi doğmuş yanında olsaydı inan ne sen hiçbirşeyi takar üzülürdün ne de biz .
Tazeanne0134 Deletedmom6 öyle canım öyle hayırlısı olsun inşallah hakkımız da bebeklerimizi sağlıkla alalım kucağımıza