Deletedmom6 Ayserkan Eşim yanımda olmadığı için bırakamadı yanıma sorun almak yada almamak değil. Burda yoğurt , süt tüketiyorum . Yinede dikkat eidyorum beslenmeme ama almamış işte
Ayserkan Deletedmom6 Bazı bebeklerin gelişimi geç ilerliyor son haftalarda birden aliyolar bazı bebekler de normal seyirde devam ediyor kafana takip stres yapma daha çok etkilenir kilosu o kadar da kötü değil pekmezin içine muz ezip ceviz koy her gece ondan ye bi 10 gun böyle dene iyi kilo aldiriyo
Deletedmom6 Denizincani Kilo aldıran şeyler ztn peynir süt, yoğurt fln ven ztn elimden geldiğince onları yedim yiyorum.
Deletedmom6 Gulfem07 Sizin bile 32 de 2200 31 de benimde 1858 kiloydu gauet iyiydi şuan niue böyle oldu anlamadım. Yani ekstra şeyler yemesem de sürekli yiyorum .
Gulfem07 Deletedmom6 valla neyle alakalı bende bilemedim benim 1 hafta önde demişti doktor korkudan yiyip içmeden kesinmiştim kilolu olur diye korkuttu hâlâ 1 hafta önde ama zaten diyorum 33 e geldik yarın 33 tam ye diyorum ne olur ne olmaz 2.5 kiloyu bi gör diyorum yiyorum valla.
Deletedmom6 Denizincani Normalde hepsini tüketiyorum o yüzden kilo almıştı baya . Bu aralar pek yiyemedim onları evime gidersem kullanmaya başlıcam. Ya bide nstde sancım çıktı . Fotoğtaf açılmıyor şuan ama doktor şuan sancın yoksa hisstmiyorsan sorun yok dedi simdiden şancı çıkması doğumun yaklaştığı anlamına mı gelir .
Denizincani Deletedmom6 sancinin kaclarda we duzenli olup olmadigi onemli canim doktor bisey olmaz dedyse ferah tut icini canini skma kendine we bebegine dikkat et o saydiklarimi yemeyide ihmal etme dogumlarimiz yakin saglikla kurtulalim insallah Allah buyuktur Hersey duzelir.
Deletedmom6 Denizincani Yok düzensiz ztn 60 80 100 lerde fln ama düzensiz doktorum hissettiğin büyük bir sancın yoksa sorun yok dedi.
Deletedmom6 Gulfem07 Sağlıklı olsunlar inşallah. Sancım çıkınca doğum yaklaşmıştır diye düşündüm. Zayıf doğmasını istemiyorum o yüzden.
Gulfem07 Deletedmom6 benim 29 dan beridir çıkıyor yarın 33 haftalik olacağız aslında kafaya çok takıyoruz ondan sonra daha sık oluyor sanki.Insallah zamanında gelirler.
Deletedmom6 Denizincani Annemdeyim daha eşime söylüyorum artık gel hiçbirşeyim hazır değil diye anlamıyor gelemem şuan diyor . Burdada ayrı bir stres yaşıyorum annem kızıyor kaynanama sayıyor eşim orda diye ablam sen konuşmayı bilmiyorsun söyle hazırlığımı yapmam lzm doğuracam gel diye ama elimden gelen bişey yok eşime söyledim konuşuruz konuşuruz diyor kavga etsem bu kez hiç gelmez bnde burda stres yaparım bebeğime bişey olur.
Denizincani Deletedmom6 Allah korusun kaynananla konus ewet baslari kalabalik olabilir ama sende bir can tasiyorsn seni de dusunmek zorundalar Sonucta onlarin ewlatlari torunlari maddiyatnz nasl esin para yollasin sen gerekenleri Al o gelemiyorsa
Deletedmom6 Denizincani İşte o düşünce yokki en çök sinir eden o evde tek erkek olarak eşim yanlarında diğer hepsi işine gidiyor uğraşıyor eşim yok ancak onlar için adliyelerde dolaşsın. Kaynanama söylüyorum şimdi gelemez gelmesin burda ortalık karışık senin yerinde orda iyi diyor. Eşim orda daha çok tehlikede halbuki
Denizincani Deletedmom6 esinin isi yok mu calismiyor mu belki bu drum aylarca surdu ne kadar mantksz 😏
Deletedmom6 Gulfem07 Hissediyormusun peki sancıları doktorum eğer hissettiğin fazla bir ağrın yoksa sorun değil dedi onlar yalancı şancı oluyor genelde ama eğer ağrın varsa ztn doğum sancısı onlar. Benim bir kaç gündür ztn sancım oluyor.
Gulfem07 Deletedmom6 hissetmek ne kelime kaç olduğunu bile biliyorum şiddetini 😂vücudunu iyi tanıman lazım.Nst ye girip çıkınca anlıyorsun ...
Deletedmom6 Gulfem07 Öyle mi ewet işte bnde de şancı var maalesef yalancı şancı değil yani nst dekiler o yüzden endişeleniyorum.
Deletedmom6 Denizincani Kendi işi olduğu için çalışanları işi hallediyor ama işine de gidiyor işi kaynanamlara daha yakın işini yapsa bile akşam gidip orda kalıyor. O yüzden daha çok sinirleniyorum yani ne gerek var gece gidip orda kalmana
Aslikagan Deletedmom6 merhaba çalışıyorum bugün bende, 34. haftamdayım, 2 hafta daha çalışacağım, ufak tefek eksikler var, ama tesirgin olmaya başladım artık yıkama ütüme başlamam gerek diyorum ah kızlar ah ne yapacağızzz
Deletedmom6 Aslikagan Benim onlarda var bide kendi ve bebeğin eksikleri var beşik dolap fln almam lzm yetişeceğini sanmıyorum benimkinin