Elhamdulillah kızımızı 39 +2 de kucağımıza sağlıkla aldık 🧡 Normal diye başlayıp 9 saat sancı çektikten sonra açılma gerçekleşmediği için sezaryen oldum 🧡 Korkulacak hiç bir şey yok emin olun Rabbim sabrını veriyor. İlk kalkış biraz zor ama ne kadar yürürseniz o kadar iyi ❣️ Ve mutlaka penye gecelikleriniz olsun inanılmaz rahat oluyor 🤗 sorularınız varsa alabilirim 🤗