Ben hamile olduğumu bilmediğim ay karnıma arada bir ağrı saplanirdi çok feci bir ağrı kendi kendime kesin bu ayda hamile kalamadım derdim bir ay boyunca böyle geçti 6 gün gecikti adetim fifty çizgi çıktı sonraki aylarda da ilaçla karin agrım geçti düşük tehliken var falan demedi doktor hicbir zaman aklına kötü şeyler getirme canım inşallah rabbim senin de karnına en kısa zamanda bir can verir ❤