Emelcskndgn Selam güzel anneler, 21+2 günlük hamileyim, bebeğimin hareketlerini dısardan hisse demiyorum henüz,yani içimde hareket ediyor ufak ufak ama eşimi karnıma koyunca hareketlerini ne zaman hissederim..bikaç hafta daha mı geçmesi gerekiyor acaba🙏
Emelcskndgn Neden kimse cevap vermiyor ya, benimle ayno haftalarda olan anneler cevaplayabilir mi acaba
Merve2253 Herkesin farklı oluyormuş canım. Ben 20+5 im şu an bende eşim de hissediyoruz ama bunun hafta ile ilgisi yok. Bebekle, anneyle, rahminle, hem bebeğin hem annenin kilosuyla falan falan. En yakın zamanda hissedeceksin merak etme 🤗
BeybininAnasi 24+6’yım, eşim daha 2 gün önce hissetti. Çünkü epey göbekliyim. Göbek durumu etkiliyor hem içeriden hem dışarıdan fark edilmesini