Kızlar günaydın birşey takıldı kafama şimdi benim ilk hamileliğim de çatı çok dar dendigi için normal doğum yapamadım şu an kızım 5 yaşında ve 31 haftalık hamileyim başına böyle birşey gelen var mı acaba? Hani sonradan açılması olan normal doğuran? Doktor şu an diyor ki ilkine öyle dediysem yine normal olmaz bekleme dedi bana. Sizce ne kadar doğrudur???