Emine63
Evet bebekler doğduktan sonra kullanılıyor ama insnalarda zaten bebeklerinin o tahmini doğum tarihini ve koyucakları ismi yaparak kayıt açıyolar şimdiden çoğunun az kalmış doğumlarına çoğunun başka bebekleride var felan istersen sende kaydını yapabilirsin canım en azından bilgi paylaşımı yapıldığı için önceden bi kaç bilgi öğrenmekde iyi oluyo🤗🤗🤗