Damla123- 7. haftamda kanamam başladı benim de, kese etrafında da vardı. 9. haftamda gittiğimde 2,5 cmdi. Atılabilir de emilebilir de dedi doktor, ama 7. haftamdan beri progestan 2*1 kullanıyorum fitil olarak ve sürekli dinlendim. Sağlık ocağına da yazdırabiliyorsun, şimdi 11. haftamdayım 1 cm’e kadar düştü kanama alanı ve dışarı hiç gelmedi. İhmal etme bence en azından sağlık ocağına git