Sevalersin O beklenen gün geldi çattı. Biz bugün 38+4 olduk ve sonunda spinal sezaryen ile kavuşuyoruz. Hepinizin dualarını bekliyorum 8 buçukta doğuma giricem aynı zamanda ben de hepinize duacıyım rabbim dileyen herkese yaşatsın bu duyguyu. Doğum hikayemi en kısa zamanda sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 🤭🙏🏼💛
Haticemre21 Sevalersin hayırlı dogumlarinız olsun insaah saglikla kavusun bebeginize. Bizi de unutmayın duanızda 😍🤗🙏
Esradmr1 Sevalersin inşallah nasipse bende saat 9 da gidicem Rabbim doğum yapanları yapacak olanları bir nefeste kurtarsın inşallah ♥️♥️
Sevalersin Haticemre21 çok teşekkür ederim, Allah hepimizin yardımcısı olsun sizler de en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah. ❤️
Canimoglumkubra Sevalersin hayırlı doğumlar sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim bende doğuma gidiyorum Duanı bekliyorum
Daphne Ne güzel bugün kavuşuyorsunuz yavrunuza, 38+3 oldum bende ama normal doğum şansımı denemek isteyip sancıyı bekliyorum. Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Siz de tez zamanda toparlanırsiniz umarım.