Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim demin hastaneye gittim 2 gün sancı ve ağrı vardı serum taktılar ve idrar tahlili yaptılar enfeksiyon çıktı malesefki :( ve antibiyotik verdi icmelimiyim yoksa kendi doktorumami danismaliyim soru işareti oluştu kafamda benim bildiğim hamileler icemez antibiyotik ? Ne yapmalıyım sizce