Hatice3467 15 günde falan geçiyor iç dikişiniz varsa elinizle kontrol edin düğümlü dikişler erimiyor içerde batıyor ve çok rahatsız ediyor birde normal doğumda ıkınmaktan dolayı popoda basur veya çatlak oluyor bendede olmuştu ben dikiş yerim ağrıyor sanmıştım oysaki basur acıyormuş ilk doğumumda bilememiştim kimseyede demedim sonradan farkettim göğüs yarası, dikiş acısı ve basur olmuştu hepsi iki hafta sonra iyileşti kendi kendinizin dr. Olun vücudunuzun neresi ağrırsa canınız ordaymış gibi acıyor ihmal etmeyin ben geç farkına vardım mutlaka kontrol edin kendi vücudunuzu basur çok sancı veriyor inşallah sizde hiç bi şey olmaz