32 haftalığız bugün normal kontrolümüz vardı geldik muayene olduk çok şükür bi sıkıntı çıkmadı gayet iyi normal herşey dedi doktor çöktüm giderken ayağın kaydı hastanede merdivenler düştüm 4 5 basamak tekrar gittik doktora allah korusun bişey olur diye nst ye bağladı sancı çıktı bebeğin kafası Doğum kanalına gelmiş allah korusun erken Doğum olabilir dedi eşimde Yok yanımda ağlamaktan çok kötü oldum serum taktı şimdi bekliyorum ama korkuyorum nolur dua edin daha çok erken çok küçük 😔😢😢