Ocak ta belirlendim souktan sancım tutabilirmi üşütürmüş olabilirimi cok sert oldu karnım sat 18:00 beri sancım var aşada cok bebek oturuyorum daha iyi geliyor kalktım zaman yine zorlanıyorum sancım artıyor .... erken diye acıle de gitmek istemiyorum