D vitamini sağlık ocağında çalışanların kafalarına göre verdikleri bir ilaç değil yani olmamalı en azından. Hamileliğimizin başında doktor bazı testler istiyor, yaptırmayanları bilemem, yaptıranlar varsa bilir bu testte d vitamini değerine de bakılıyor. Eğer düşük çıkmışsa vitamini veriyor doktor,normalse gerek duymuyor. Benim oldukça düşük olduğu için bir şişe kullandım. Bitince başka yazmadı doktorum. Günde 3 kez 3 damla şeklinde kullamdım bir parça ekmeğe damlatıp ekmeği yedim.