Buseeeeee ayy hadi inşallahhh cumartesi 2 cm açılman var dedi 2 gündür hem o akıntı var hem ara ara yoklayan sancılarım kasılmalarım var rabbim sağ salim dünyaya getirmek nasip etsin tüm gebelerimize tecrübeye danışmak çok iyi oluyor ailede normal doğuran yok soracak 😀 teşekkür ederim vakit ayırıp cevap verdiğin için