Erva-1 canımm bende bugün 35+2 yim. benim dr umda 37 38 de gelir beklemez çok baskılı aktif bebek dedi, progestan kullanıyordum ama son iki haftadır bıraktım vücut ağrılara sancılara alışsın dedi, benimde kasılmalarım oluyor günde 10 deda diyebilirim normal dedi dr um, inşallah sağlıkla gelsinler