Aysegulyeter Mucizemm1 ewet cnm biraz agrili acili bi islem ama dayanilmicak bi agri degil. Zaten 10 dklik bi islem. 2 defa cektirdim.
Anne1_ Mucizemm1 bildiğin adet ağrısı oluyor canim cok kişi abartıyor ama hiç bile hissetmeyebilirsin aci esiginle ilgili bende adet ağrısı ne kadar çok olabilirse o kadar olur en fazla yani
Anneeee1 Mucizemm1 duymaz mıyız ... Bacaklarım titredi acıdann ama herkes aynı zorluğu çekmiyor kanallara bağlı biraz
Anne1_ Mucize_istiyorum22 evet çektirdim cektirmesem nerden bilebilirim ağrısının nasıl olduğunu demi hsg den sonra 2. Ayimdada hamile kaldım şükür şu an 27 haftaligim gerçi hsg mde sorun çıkmamıştı ana tüpler iyice açıldığı için heralde hemen gebelik oluştu
Mfatma Ben çektirdim acı eşiğiyle alakalı bi durum sanırım o kadar zor olcağını bilseydim özel hastanede anestezi ile çektirirdim benim için çok zor du
Melka Mucizemm1 duydugum korkunc hikayeler nedeniyle kisa sureli genel anestezi ile cektirdim. Bosuna travma yasamaya gerek yok
Hzr_7714 2 kez cekildim hem gittigin yere hem tüplerinin durumuna bağlı. Ilk cekildigim yerde çok siddetli adet sancisi gibiydi yatagı sıkıyordum hemen bitsin diye bekliyordum. Tüplerim kapaliydi acmaya zorlarsa aciyormus onu oğrendim.. 2. Gittigim yerde de zorladi acmak icin hatta daha uzun sürmüstü ama sadece hafif bir adet sancisi olmustu gülebiliyodum sohbet edip yandaki ekrandan izliyodum ozamanda kapaliydi tabiki acilma olmadi maalesef. Tüpleri acik olanlarda zorlama olmadigindan hic hissetmeyenlerde oluyor ama abartilcak birsey degil kisa suruyo zaten hic anesteziye gerek yok .
Zilanaaa Benim cok ciddi agrim olmustu ve kendime zor gelmistim, bilseydim kesinlikle anestezi alirdim.. tikaniklik da yokmus.amaherkeste farkli oluyormus, hic hissetmeyen arkadaslarim da var.
mayis13 Mucizemm1 çekilen merkeze göre değişiyor benim 2 dkyı geçmemişti ve alttan muayene acısı kadardı ötesi yok . Korkma yani