Gercekten çok bunaldim 13 günlük bebeğim üşümesin diye sürekli terliyor yani kaynanam tabiki emzir emzir deyip durur cocuga fazla gelir kusar ört ört üşüyecek der cocuk terler herseye karisiyor kayinbaba da ayni sekilde herseye karisti cok bunaldim cokkk bir hafta sonra gidecek ama sabır diyorum