Hndsn ben 40 hafta 4 gunluk oldum hala doguramadim yarin doktor konturolum var doktor kendimiz mudale edices saliya kadar dogmazsa demisti yarini cok merak ediyorum ne olacagini 2 cm acilmam var gecen haftasonu cumartesi gunu baktiklarinda lekelenmelerimde oluyodu ama simdi tik yok nts dumzu hic sanci falan cikmiyor