liongirl Merhaba arkadaşlar yenidoğan için hangi tarz emzik tercih etmeliyim okuduğum kadarıyla 1 yaşa kadar damaksız daha uygunmuş siz ne diyosunuz bu konuda bilgi verirmisimiz?
Tazeanne0134 liongirl valla kuzum ben philips avent ultra air aldım daha kullanmadım doğum yapmadığım için ama çok çok övüyorlar anne memesine en çok benzeyen o diye inşallah sende de işe yarar ben 1 tane aldım duruma göre işe yararsa alırsın zaten lazım oldukça
Bilgeninannesi liongirl doktoruma sordum dedi ki ilk 3 ay mutlaka damaklı tercih et sonra 1 yaşına kadar damaksız sonrasında tekrar damaklıya geçiş yapabilirsin 😊
GoncAli liongirl canım BİPS diye bir marka var o emziği tutmayana bebek gormedim. 59 lira ama efsaneee
liongirl Ozlembln alıcam ama dursun hemen gerekirse vermem bir uyku arkadaşı aldım onun faydasıda olabilir😊
Deletedmom099 @liongir l#https://www.papatyaski.com/philips-avent-ultra-air-emzik.html Kesinlikle bunu öneririm 2 Li ve kutulu
defne55 liongirl istedigin marka emzik al bebek hangisini isterse onu tutuyor hatta istemezse hiç tutmuyor bile😂 17 günlük olduk awent kullandım ağzına bile almadı wee baby aldım 2 gün emdi artı şimdi hiç tutmuyor
Erenimo defne55 aynen bebege bağlı birazda. Arkadasin oglu bildigin 3 liralik bakkal emzigini almıştı. Digerlerini emmedi. Damakli aldim bende, diğer çocuklarım hemen almisti, inş buda hemen alır.