Cnnztrk Merhaba ozel saglık sıgortam vardı saygı hastanesıyle anlasması bıtmıs emseye gıtmek ıstıyorum doktor tavsıyesıye alabılırmıyım son ıkı ayım kaldı 😣
2104 Cnnztrk bn gidiyorum emseye ve dr cok memnunum adı Pınar Gökova azman güleryüzlü ilgili ve özel num veriyor👍
Aysema Cnnztrk Merhaba. 12 haftaligim en basindan beri emsey pınar hanima gidiyorum. Su ana kadar hic bi problem yasamadim. Enerjisi cok yuksek birisi. Oldukca samimi. Tavsiye ederim :)
2104 Cnnztrk daha doğum zamanım gelmedi 😊 ama ablam emseyde doğum yaptı dr. Başkaydı yinede memnun kalmıştık. Ebe ve hemşireleri ilgiliydi. Birde şunu söyliyim doğum akşamsa dr. Nöbetci değilde doğuma gelmiyor. Ama diğer doktorlarıda iyi olduğunu duydum.