Melike_1808 14 haftalık geneyim ve 3 gündür devam edem diş ağrılarım var 😖 aynı sorunu olan var mı yada aranız da yasayıp da bi çözüm önerisi verebilecek var mı
zelis63 Melike_1808 canm hamilelikte dişte sorun yaşayan çok insan var benmde dişim çürüdü ve diş etlerimde hassasiyet oluşmuş vitaminden kaynaklı sanırım doktoruna söyle
Tubaaa-91 Melike_1808 36 haftadayım iki hadtadır kör olasıca dişi çekiyorum karanfil kaynatıp gargara yaptım dindirdi biraz parol içiyorum üstüne karbonatlı gargara bide üçüncü aydan sonra diş yaptırabilir diye biliyorum doktorunuza sorun yinede
Melikecbkc Melike_1808 sarımsagı tuzla döv dişinin üzerin koy birde karanfil koyabilirsin günlük bir tanede sade soda iç benim bigün agrıdı dişim sabaha kadar yatmadım sarımsak ve karanfil geçirdi daha sonrasında hergün bir soda içtim bir daha diş agrım olmadı
Ayselgalya Melike_1808 3-6 ay arası işlem yapılabiliyor, bir diş hekimine başvurun, o sizi yönlendirir, sarımsak, karanfil yağ gibi geçici çözumlere gerek yok, gecikimeyin daha fazla ağırabilir
Cansuchem Canım bende dönem dönem diş ağrısı yaşıyorum doktora gitmelisin senin ki farkli bisi cozumu olan bisi olabilir bana dis doktoru yapabilecek bişey olmadığını söyledi parol verdi bende kimyasal diye pek icmek istemiorum. Ben bitane sarımsak bikac parçaya kesip süt ile içiyorum bu biraz az kokmasini sağlıyor ve hafif zeytinyağında sarımsak ezip sürmekte çare buldum o biraz ağrılarımı dindirdi birde buz koydum hep agriyan bölgelere çok zor bisi seni ıyi anlıyorum . Şimdilerde bi gün sarımsak sürdüysem ertesi gün zencefil zerdeçal su karışımını merhem gibi sürüyorum fazla yutmamaya çalışıyorum ne de olsa bitkisel bisi tam olarak bilemiyosun he bide ara ara tuzlu su ile gargara yapıyorum o da rahatlatıyor bunları hep internetten buldum kimi işime yaradı gibi çok geçmiş olsun
Melike_1808 Cansuchem Çok geçmiş olsun size de daha yolun çok basında olmak korkutuyor beni ya hep böyle giderse diye tecrubelerinizi bende deneyeyim teşekkürler
Melike_1808 Melikecbkc ay inşallah ya bende biseyler yapmaya çalışayım inşallah sizinki gibi başarılı olur geçmiş olsun size de
Melike_1808 Ayselgalya haklisiniz da işte insan ilaca kimyasala başvurmadan önce yapılabilecek bisey var mı diye düşünmeden edemiyor ama kesinlikle haklisiniz geçecek gibi de değil zaten
Pelin08 Melike_1808 benim de son 2-3 haftam kaldi doğuma geçen hafta dolgum çıktı disim kirildi gun gectikce agrisi artiyor nst ye gittigimde doktorla konuscam su icsem sizliyor ya😣
Leyla9292 Melike_1808 ben 37 inci haftama girdim bende çok feci çektim doktor birşey yapamam doğumdan sonra gel dedi.