Srtgmze Merhaba 😊 ben 14 haftalık hamileyim ve Canım pizza istiyor çok ikilemde kaldım acaba fikri olan var mi 🙈
Zuzu Srtgmze yiyeceksen içinde sucuk salam sosis olmayanından yemelisin o da pizza olmuyo 🙈 ya da nefsin körelsin diye ucundan alacaksın
PembeLia Srtgmze Ben ilk zamanlar dayanamayıp yemiştim, zaten çok bulantım oluyordu aç kalıyordum resmen mecbur yemiştim yani can çekiyor ne yapalım.🤭😳
Srtgmze Aynen içinde onlar olmayınca tadı olmuyor Allah km çıkmazlardayımmmm Ne yapsam yesem mi zaten tuhaf bi hamilelik geçiriyorum nerede zararlı şeyler var benim Canım onları istiyor ☹
Aysealty Srtgmze güzel pişirmelerini rica edebilirsin cnm iyice pişerse sıkıntı olmaz sanırım ben cnm sucuklu yumurta cekince doktorma sormustm iyice pişirip yiyebilirsn dedi.ayrıca ben pizzada yedim valla 🤦♀️
Zuzu Srtgmze bi de içindeki malzemeler iyi mi kötü mü o da meçhul.Ben 38.haftamdayım aylardır kokoreç diye ağlıyorum resmen ama tutuyorum kendimi.İyiliğin için bence öyle yap sende 😂
Srtgmze Hepinize teşekkür ederim ay ne yapayım bu sefer yiyeyim sonra yine isterse Canım evde yaparım 😊💕
TubaMustafaDurmaz Ben pizza mı gep kendim yaparım ve yiyorum da çok bişeyden geri tutmadım kendimi şuana kadar 34 haftalık gebeyim 10 kilo aldım 🤗☺😊
zlemAtAcar TubaMustafaDurmaz bende öyle Can'ım 🤗 Ne istersem evimde kendim yaptım. Pizza, hamburger herşeyi ... 34+5 olduk 7 kilo aldım. Çok şükür Bebek'te gayet iyi. En son 2800 dü kilosu. Evde yapılınca bence daha iyi oluyor. İçine ne koyduğunu biliyorsun.
Bgmbgm Zuzu valla ben 30 haftalık hamileyim bu zamana kadar baya yedim kokoreç 10 kere yemisimdir kesin yenmemesimi gerek
Srtgmze Bende çok sakınmak istemiyorum yani tabiki bebeğimiz herşeyden önemli ama bazı şeyleri abartmadan küçük kaçamaklar yapabiliriz değil mi kızlar 😊
Srtgmze [bilinmeyen] tabi ki haklısınız ama fikir almak istedim bize bizden başka fikir veren olmuyor Kime sorsam abartma sizde herşeyi abartıyorsunuz deyip geçiyorlar kimse biz gibi hassas değil o yüzden burdan yazdım ☹
lilac Srtgmze merhaba bana da hesap yaparmısınız 9haftalık gebeyim ve merak ediyorum. 16.051989 benim 25.031984 eşimin Bebek doğum tarihi tahmini 09.03.2020 haziranda hamile kaldım
Valeriamom Srtgmze Pizza da bi kere yemiştim canım çekmişti ama sonra daha yemedim sucuk kızartıp yiyorum
Zuzu Bgmbgm bakteri içerdiğinden ve plasentadan da bebeğe geçebileceğinden önermiyor doktorlar genelde.Olan olmuş,illa kötü olacak diye bişi yok canım sadece önlem amaçlı ben yemedim ☺
Bgmbgm Srtgmze bn okadar çok yedik pizza dominostan gidip gidip aliodum bişey olmadı şükür daha 30.haftamdayim gerçi
Arya92 Srtgmze ben yedim.hem de birkaç kere sonra içime kurt düştü ilk 3ay yemeyin bence ben çok yedim pismanim